Успенівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Прядко Валерій Петрович
Рік народження: 1957
Освіта: Мелітопольський державний педагогічний інститут, 1979
Фах: вчитель біології та хімії
Педагогічний стаж: 37 років
Тема: Формування здорового способу життя учнів

Мета: Обґрунтувати можливості формування здорового способу життя школярів засобами здоров’язберігаючих технологій.
Короткий зміст: 
1. З метою попередження втоми учнів використовувати дидактичні ігри, фізкультхвилинки, вводити в урок мистецький матеріал, який впливає на емоційну сферу школярів, включати школярів у групову і парну роботу, використовувати емоційну передачу змісту навчального матеріалу, гумор, зміну видів діяльності, різноманітні завдання,які розвивають уявлення,інтуїцію,емоційно-чуттєве сприйняття.
2. Вирішуючи проблему гіподинамії та зниження інтелектуальної активності школярів протягом уроку, необхідно стежити за посадкою учнів; проводити психофізичні паузи,зарядку для очей;використовувати методи навчання, які сприяють активізації та розвитку ініціативи школярів, їх власного досвіду (вільна бесіда, дослідницька,пошукова робота,вибір способу дій тощо). 
3. Для раціональної організації навчальної діяльності учнів використовувати на уроках відеоматеріали,засоби ІКТ, тому що це сприяє розвитку і стимулює пізнавальний інтерес учнів;забезпечувати індивідуальний і диференційований підхід у процесі навчання; враховувати інтенсивність і тривалість самостійної роботи; враховувати проблеми, що виникають на уроці, виділяти мотиваційні лінії уроку. 
Шляхи поширення досвіду: 

Немає коментарів:

Дописати коментар